Thursday, February 26, 2009

manuFUCKturing...

aku baru pas abes test manufacturing process... dah beberapa hari aku terlelap pegang nota, menghafal semua fakta2 dan proses2... sampai nak muntah aku tengok bending, forging, recystallization, springback dan macam2 lagi term2 manufacturing ni... penat2 hafal sebab biasenye soalan dalam bentuk essay, sekali yang keluar adalah:

pening pale aku jawab crossword puzzle ni... aku dah la memang tak minat mende2 camni termasuk la rubix cube ke, sudoku ke pe... agak tertekan menjawab... sib bek pas perah2 keluar gak jawapan... yang paling aku tak tahan, soalan2 bonus kat part last:
  1. former capital of myanmar:
  2. capital of libya:
  3. di mana letaknya gunung kalimanjaro:
aku register subject manufacturing process ke, geografi???

No comments: