Saturday, March 14, 2009

ulangtahun eh bukan, ulangminggu...


hari ini genap lah seminggu choki bersalin... 5 orang anak dia, setakat ni alhamdulillah, sihat2 belaka... tapi aku risau gak, sebab choki suka sangat pindah2 anak dia, cam la aku nak curi... mungkin itu dah memang naluri semula jadi ibu kucing...

dan setelah seminggu, baru aku dapat decide nama untuk anak2 choki... hajat di hati nak bagi nama ahli2 korn, tapi dah korn tinggal 3 ekor selepas head dan silveria blah, jadi tak cukup... slipknot plak terlebih ramai... new boyz? aku tau nama tomok sorang je...

fikir punya fikir, PM kita pun dah nak masuk yang ke-6 dah... dapat la idea untuk bagi nama anak2 kucing ni... yang 3 paling aktif (tengah syok menyusu kat dalam pic tu) aku bagi nama aman, ajak dan usin... yang paling banyak bunyi (yang tengah cuba menyelit nak menyusu gak tapi tak dapat2 tu) , chedet... dan yang paling banyak tidur (yang terbaring, sanggup lapar asal dapat tidur tu), sila faham2 sendiri...

lepas ni kalau ada lagi choki beranak, dan yang keluar tu ada mata bertompok sebelah, aku dah tau nak bubuh nama apa...

9 comments:

Anonymous said...

alololo....
ramainyee anak choki nih, kaler pun cm len2, ni mst byk bapak nih..huhu
die bagi ke korang nengok anak die?

-S-

heretic preacher said...

hehehe... die bagi je, tapi pastu pindah2 a... kaler bsepah tapi takde yg 3 kaler cam die, tak tau la kot2 nanti baru kluar kaler...

Farah said...

comey-geram-cubit-gigit

heretic preacher said...

hehehe jgn gigit kak... kang choki gigit balik hihi

Nukilan ida said...

WOW... dah bersalin rhupernyer choki yerk!
haha.. tak menang tangan ler.. comei nyerrr...
sib baik si 'comel' takder.. kalu tak habis di attack anak2 kucing ni..

p.s: comel dah berpindah umah ke klang!

heretic preacher said...

hehehe... pindah ke tuan baru ke kak? tak sempat a jumpe ngan mak tiri die hihi

Anonymous said...

kalo diorg betina cmne?
nama2 dh jantan :D :D

-S-

heretic preacher said...

takpe, slambe je... aku ni lelaki tapi name cm pompuan, hdup je sampai 26tahun huhu

Pepper said...

ROFLMAO....kreatif sangat!