Monday, April 6, 2009

janji melayu @ janji keling?


aku agak tertekan tadi... apa perasaan korg kalau lecturer janji suruh wat presentation ari selasa, tapi alih2 isnin dah suruh present? dengan slide tak siap, nk cerita pe? buat wayang kulit? aku ni dah memang kulit ngan tulang je ada, memang real a kalau wat wayang kulit pakai projector tu...

nasib baik la undi, terkena turn untuk esok... bengang2, balik tengok klip ni, hilang sengal aku...




wtf's of the day: sayangilah gigi anda... gunalah sensodyne

2 comments:

Admin said...

biasa lah tue
kadang2 lect nie suka2 hati dia je
kalau lawan kang x pasal2 fail pulak

http://www.Aku-Sempoi.blogspot.com/

heretic preacher said...

tau takpe... tapi mmg hari ini dlm sejarah la, tak pnh aku dpt lect se"hguoipgvyetuiurghjvnlfkvnoi" ni (sila tukar huruf2 di atas mengikut selera sendiri)