Sunday, May 31, 2009

akan datang...


aku baru lepas tengok cerita hantu Thai, Coming Soon... cerita hantu Thai memang jarang mengecewakan bagi aku, berbanding cerita2 hantu jepun @ korea yang boleh membuatkan aku terlelap, pastu terjaga untuk terkejut, kemudian sambung terlelap balik... dan filem Coming Soon ni adalah hasil karya screenwriter untuk Shutter yang popular dulu tu... memang tertarik menarik kau memang da' bomb lah aku nak tengok...

bagi yang belum tengok, secara ringkasnya cerita ni berkisar pasal hantu yang muncul dekat panggung wayang (bukan punggung ayam, baca betul2)... aku bersyukur sgt2 cerita ni baru sekarang ni keluar... kalau filem ni tayang time aku kerja GSC Sunway Carnival Seberang Jaya dulu, alamatnya hantar surat resign la aku... time kerja situ dulu, memang agak seram la kalau round hall sorang2 pas midnight show... pukul 2-3 pagi, tempat luas dan gelap pastu kau dok berjalan turun naik tangga sorg2, memang meremangkan bulu2 karpet... nasib baik time tu takde plak terbayang scene2 yang ada cam dalam cerita ni *..*"

kesimpulannya, kalau dok rumah sorg2 takde pe nak layan dan rasa nak ditakut2kan, sila la tonton cerita ni... kalau pasni trauma nak masuk panggung wayang, kira ok la, jimat duit... tiket wayang mahal woooo, pastu dah beli senang2 je steward kat entrance tu koyak dengan muka takde perasaan kasih sesama insan...


1 comment:

riqzmie said...

hi,can we exchange our banner,if u dont have banner i still can post your link,please let me know after it done..

please come n view around my site and u will find the wonderful jewelry i made my self,place your order if u like it..thank

http://www.riqzmiecreation.com/