Friday, May 22, 2009

produktiviti asas kualiti...

sebelum ni aku tak pernah tau plak yang kucing pon ada morning sickness, tapi selepas baca dalam web dan jadi kat choki masa first pregnancy dulu, baru aku percaya... selera makan pon bertambah2 sebab berbadan enam...

minggu lepas choki muntah2... alamatnya dalam 2 bulan lagi anak2 kucing aku dapat adik baru la... mesti batch baru ni pon gelap2 gak sebab suspek utama kucing bapa adalah si hitam homeless yang selalu datang bertandang usha2 choki... mentang2 la choki diva tervogue area ni, memilih betol... nak barang baek je... lambat laun nak kena neuter jugak choki ni...

dah nak dapat adik pon menyusu lagi, pe cite?

gambar lama ni, muka masih suci... sekarang ni dah macam harimau aku tengok...

ni mom's carbon copy, muka sebijik cam choki...

kalau choki tak buat muka mata pedih potong bawang tu mesti boleh nampak persamaan wajah dorg...

aksi panas oleh choki, kanak2 sila tengok tempat lain...

dia ni dah duk umah akak aku, rasa kaya la tu tidur camtu...

proses buat muka kesian mintak makan lagi padahal baru pas mencekik, jangan terpedaya...

4 comments:

Nukilan ida said...

uiks...ramainya..eh silap..banyaknyaaa....kener neuter gak ni pasni..hehe

heretic preacher said...

tu la pasal kak... tak neuter kg jd spca cawangan shah alam umah ni hehehe

Farish said...

nnt boleh la kucing2 heretic kahwin2 dgn kucing kitorang...hehehe

heretic preacher said...

hehehe boleh bang... klau saye takde pon, busu bole jd wali hakim... tak pun restoran hakim