Monday, January 19, 2009

jumpa pakcik usin tat...

kreatif nye pasal, husin jadi mangsa^_-... aku pon tak tau mane dorg ni dapat name band tu... bermula dari indie, pastu lagu dorg dapat jadi main theme siri tv KAMI... semenjak dari tu, nama Meet Uncle Hussain semakin dikenali... aku pon tau pasal band ni dari KAMI gak... layan gak cite tu... membuatkan ake rasa kembali remaja huhu...

papepon, Lagu Untukmu dari MUH dah jadi lagu terbaik Anugerah Juara Lagu... tahun lepas Estranged, band indie gak... nampaknya zaman band memonopoli industri muzik cam 80an dan awal 90an dulu dah datang balik... bagus la, meriah sket... ni asik layan artis segera realiti tv je, dah nak muntah dah aku... sampai budak2 skolah pon sekarang dah pakat wat "bintang AF" tu jadi cita2, pekejadah...




yang 3 org tengah teruja dgn selotape tu bknlah meet uncle hussain... meet pakcik bushu barangkali hehe... takde kene mengena pon, cuma nak kate potluck tadi syok, kenyang... dah a keje aku senang, tulis no plet kat sticker je... sorry a warga anjung kristal, aku tau tulisan aku tak cantik dan mencacatkan stiker tu... sesungguhnya saya hanya menurut perintah Encik BUSUruddin... harap maklum

4 comments:

**Anjung Kristal** said...

Apa2 pon, pihak AJK mengucapkan jutaan terima kasih tu you all seisi rumah sebab membantu.

Walaupun tulisan tak secantik gambar kartun yang ko lukis kat meja...kih.kih..kih..

heretic preacher said...

sesungguhnya saya amat teringin nak conteng meja semalam tu, tapi tahan je hehehe...

Nukilan ida said...

tima kasih ler kat budak2 bujang yang rajinnn membantu..
sejuk hati mak mentua kalu rajin begini..haha

heretic preacher said...

hehehe
tu je la yg ktorg bole wat kak... kalau nk harap bwk dtg makanan yg ktorg masak, alamatnye ramai la yg MC arini akibat cirit brit berlarutan... tu pon kalau ade yang sudi makan hihi