Friday, January 16, 2009

serangan balas...

hehehehe...

dalam entri sebelom ni, aku ade meluahkan tak puas hati dgn maxis melalui contengan atas meja kelas... tak sengaja pon, ingat nak padam... sekali next day aku tengok, dah ada yang membalas lak ^_-

katun ala2 spongebob tu tanya "apa ko ckp neh"

suke conteng meja agaknya budak2 uitm ni... so skang aku lepaskan tanggungjawab kat ko la tukang balas utk padam ye hihi


ni plak koleksi terbaru aku... dalam word bubble tu tulis "si" = mati... klas mandrin tadi, aku ngantuk so meja jadi mangsa lagi skali...

2 comments:

Khalsyaza said...

ish.. ish..ish.. sungguh bebakat melukih. Tapi aku ghasa masa oku kat ITM dulu takdala plak org lukih atas meja sebab kitaorang dulu2 sivik abih. kitaorang cuma ukir jer meja tu...

heretic preacher said...

oh sivik sungguh org2 trdahulu... mengukir meja lbih artistik!