Thursday, January 15, 2009

masalah aku...


kusut.

memang payah untuk aku luahkan dengan kata2...
aku tau, dah lama sangat terbuku...
tapi untuk mengeluarkannya, aku buntu...
mungin bagi orang lain, mereka tak sesusah aku...

jadi mereka tak dapat merasai apa yang aku rasa...
dah macam2 cara aku cuba...
tapi hasilnya masih belum juga...
aku tak salahkan mereka, kerana ianya bukan boleh dipinta2...

tapi ia datang dengan sendiri...
mungkin ada yang pernah alami...
mungin kalian ini mengerti...
faham akan isi hati ini...

semakin hari semakin sakit...

aku rasa ingin menjerit...

tapi terasa makin perit...

bebaskanlah aku...

wahai sembelit...

p/s: dah 3 ari beb, wajib sok aku gi bintang beli pisang... harap2 aku berjaya...




7 comments:

Mohd Hafiz Safwan said...

sabaq..sabaq..

aku cuba mengerti,
namun ku punya masalah sendiri,
entah makan apa yang ku beli,
sakitnya tidak terperi,

dan tadi,
ia berlaku lagi,

cirit-birit menyerang lagi...adoi laaaa

heretic preacher said...

aku dah sgt berpngalaman ngn situasi itu...

alah bisa tegal biasa...

Farah said...

cube mkn kangkung (bukan kongkang).. InsyaAllah, keluar ijau.. hehee..

heretic preacher said...

hahaha thx for the tips kak... nnt akan dicuba... kalau utk masal busu atas tu plak cmne kak? totally inverse tu...

Nukilan ida said...

adussssssssssss
kenapooooo tak cakap awai2!
bleh akak amikkan ubatnya!
dah makan pisang blom?
ni mesti tak makan sayur or tgh tensen ni!

Nukilan ida said...

apa kata korang bebujangni buat hobi memasak gerenti takde sembelit dan juga prruuup pruup..haha (tak pandai bersajak!)

heretic preacher said...

hehehe tensen tu tak la kot, tp bab tak mkn sayur tu agak btol la... pnh wat hobi memasak, tapi kurg bakat la kak... mkn pon pakse je hihi